Ondersteuning

Onze helpdesk, bemand door developers, biedt eerste- tot derdelijns ondersteuning. We staan ​​altijd klaar om urgente complexe incidenten op te lossen. Maar bieden ook ondersteuning als het gaat om aanpassingen van de content van de website. Daarnaast zijn onze ​​specialisten beschikbaar voor het doorvoeren van kleine verbeteringen en het uitvoeren van maatwerkverzoeken.

Hosting

In de hostingwereld is niets belangrijker dan een stabiel netwerk. Het is immers ongewenst dat de websites of diensten van onze klanten offline zijn. Een internetverbinding is dus sterk afhankelijk van hoe de verbinding precies is geregeld. Onze hostingprovider en hun datacenter hebben de infrastructuur uitgerust met de nieuwste technieken en best beschikbare technologie.

Ik wil meer informatie

IT Support

Onze IT support staat ​​paraat om urgente complexe incidenten op te lossen, maar bieden ook ondersteuning als het gaat om aanpassingen van de content van de website. Daarnaast zijn onze ​​specialisten beschikbaar voor het doorvoeren van kleine verbeteringen en het uitvoeren van maatwerkverzoeken.

Ik wil meer informatie

SLA / onderhoud

Met een Service Level Agreement zorgt Census op maandelijkse basis dat je applicatie veilig en up-to-date blijft. 

Ik wil meer informatie

Kennismaken

Samenwerking
bespreken?

Neem contact op met Gerson: