Ovatic

Ontdek Ovatic - de alles-in-een-oplossing voor ticketing, planning, artikelverkoop en marketing. Een geïntegreerde cloudplatform waarmee je overzicht hebt op meerdere organisatieprocessen: koppelingen tussen plannings- en ticketingssoftware zijn verleden tijd.

  • Ticketing
  • Promotie
  • Planning
  • Evenementenbeheer
  • Zaalverhuur
  • Marketingtools
  • Analysetools
  • Facturatie

Wat is Ovatic?

Ovatic is erop ingericht om bedrijven in de cultuur- en evenementenbranche te ontlasten van een heleboel koppelingen. Het is een alles-in-een oplossing die je in staat stelt het hele organisatieproces te beheersen, van eerste kennismaking tot aan afrekening.

Ticketing- en promotie

Met Ovatic kun je je ticketing- en promotieactiviteiten beheersen. Je kunt gebruik maken van de Ovatic Scan App om e-tickets en fysieke tickets te scannen bij je evenement. Daarbij heb je ook de mogelijkheid om direct inzicht te hebben in de scanstatistieken met Real Time opties. Ook kun je de verkoop van tickets beheren. Je kunt namelijk gebruik maken van verschillende technieken zoals cross-sell, upsell en actiecodes.

Planning beheren

Naast ticketing en verkoop, kun je met Ovatic ook je planning beheren. Het stelt je in staat om reserveringen voor vergadering en feesten te maken en verhuringen van locaties te beheren. Ook kun je evenementen met kaartverkoop plannen, zoals voorstellingen, films en concerten. Met de tool Planboards kun je overzicht scheppen en gelijktijdige bezettingen voorkomen.

Marketing en data

Ook kun je met Ovatic alles uit je data halen. Je kunt gebruikmaken van data die verzameld wordt over je bezoekers en hun koopgedrag. Ingebouwde tools zorgen voor schone en begrijpelijke datasets. Zo kun je segmentaties maken, maar ook klantprofielen opstellen. Dit stelt je in staat om datagedreven marketing strategieën uit te rollen.

Voor wie is Ovatic bedoeld?

De tool van Ovatic is gericht op bedrijven in de cultuur- en evenementenbranche. De oorsprong van Ovatic ligt bij het automatiseren van de kaartverkoop voor schouwburgen en theaters. Inmiddels wordt de applicatie ook gebruikt door musea, bioscopen en filmhuizen, bedrijven in de sportindustrie, bedrijven in de recreatiesector en accomodatieverhuur.

Waarom je Ovatic zou moeten gebruiken?

Je wil niet de spil zijn tussen meerdere koppelingen die niet met elkaar communiceren. Je wil een alles-in-een oogopslag inzicht in meerdere organisatieprocessen. En deze zo efficiënter laten samenwerken. Je wil dat het scanproces van je evenement soepel verloopt, maar tegelijkertijd ook inzicht hebben in de te verwachten drukte. Heb je te weinig tickets verkocht? Dan wil je de mogelijkheid hebben tot verschillende verkooptechnieken. Of juist in de toekomst hierop anticiperen door in te spelen op koopgedrag. Het is allemaal mogelijk met Ovatic.

Wil je Ovatic integreren in je bedrijfsvoering?

Ben je ondertussen overtuigd geraakt van wat Ovatic voor jouw bedrijf kan betekenen, en je wil een koppeling realiseren? Of heb je nog een aantal onbeantwoorde vragen? Hoe dan ook, neem gerust contact met ons op. Wij helpen je verder.

Contact
Bekijk case

Cases

Geen woorden, maar daden.

Ga naar alle projecten

Waarom kiezen voor Census?

  • Eerlijk
  • Positief
  • Klantvriendelijk
  • Flexibel
  • Meedenkend
  • Ervaren
  • Leergierig
  • Eerlijk
  • Positief
  • Klantvriendelijk
  • Flexibel
  • Meedenkend
  • Ervaren
  • Leergierig

Kennismaken

Samenwerking
bespreken?

Neem contact op met Gerson:

Census werkt voor: