Werkwijze

onze werkwijze

  • Intake

    We starten altijd met een intake. Dat is meer dan een gezellig bakje koffie. Samen stellen we scherp op wat je wilt bereiken. Wat is het doel van je website? Met welke systemen en softwarepakketten moet er een koppeling komen? Wie gaat de website beheren? Welke formulieren zijn nodig? Op basis daarvan volgt een concreet plan van aanpak

  • Plan van aanpak

    Als duidelijk is wát er moet gebeuren, zetten we op papier hóe we dat doen. Een plan van aanpak dus. Daar staat exact in wie wat gaat doen en wat je uiteindelijk krijgt. Zo heb je overzicht over het gehele traject en kom je achteraf niet voor verrassingen te staan.

  • Wire-frame

    Een wire-frame is de bouwtekening voor je website. Waar komt welke informatie te staan? En waar linkt die informatie naartoe? Hiermee focussen we op koppelingen, usability en online vindbaarheid. Een beetje droog nog, maar wel belangrijk. Want als je hier niet goed over nadenkt, kost dat straks twee keer zoveel tijd. Na een akkoord op de bouwtekening kan het online ontwerp gecreëerd worden.

  • Ontwerp

    Wij zijn bij Census goed in techniek. Ontwerpen? Dat doe je er in onze ogen niet bij. Daarom werken we samen met designers die op hun beurt tot de top behoren. Of met je eigen reclamebureau natuurlijk. Wij kijken uiteraard wel nauwlettend mee in dat proces. Is een ontwerp technisch haalbaar en is aan alle eisen op het gebied van usability gedacht?

  • Technische realisatie

    This is where the magic happens. Onze developpers brengen de wire-frames en het ontwerp tot leven. We doen dat volgens de scrum-methodiek. Met multidisciplinaire teams die werken aan korte, afgebakende projecten. Daardoor halen we deadlines en blijft je project op schema.

  • Feedback

    Vergeet Excel-lijsten en tientallen mails met opleverpunten. Je krijgt bij ons een online omgeving waarmee je eenvoudig feedback kunt geven en ziet hoe ver we zijn met de realisatie en verbeteringen. Ook na de oplevering houden we contact en blijven we checken: wat kan er beter? Dit kan bijvoorbeeld aan de hand van A/B-testen en Google Analytics. En uiteraard stemmen we ook dan samen af hoe we verbeteringen doorvoeren.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Waarom kiezen voor census?

  • Positief
  • Eerlijk
  • Klantvriendelijk
  • Flexibel
  • Meedenkend
  • Ervaren
  • Leergierig
  • Positief
  • Eerlijk
  • Klantvriendelijk
  • Flexibel
  • Meedenkend
  • Ervaren
  • Leergierig
Bekijk case

Cases

Geen woorden, maar daden.

Bekijk alle projecten

Kennismaken

Samenwerking
bespreken?

Neem contact op met Gerson: