Adaptieve feedback

  • Opdrachtgever

    Speakteach

  • Datum

    Nov 2018 - Mar 2019

SpeakTeach is een project van Universiteit Leiden en ontwikkeld door Esther de Vrind in het kader van promotie-onderzoek naar een didactiek voor adaptieve feedback en gedifferentieerde support om de spreek- en gespreksvaardigheid in Moderne Vreemde Talen te verbeteren in het reguliere voortgezet onderwijs.

Vragen vanuit onze klant

Diensten

  • SpeakTeach is ontwikkeld in het kader van promotieonderzoek

Aantal personeel

  • 30+

Speakteach ging aan de slag met een (vernieuwde) branding met Treffend & Co. Wij mochten tijdens dat proces aan de slag met hun nieuwe website. We hebben diverse functionaliteiten gebruikt: het was belangrijk dat de techniek zou staan als een huis.

Eindresultaat

De technische functionaliteiten

Startpunt van de adaptieve feedbackaanpak is de leerling zelf.

Door middel van een zelfevaluatieprocedure wordt meer grip verkregen op het leerproces van de leerling.

Met de SpeakTeach app
1. neemt de leerling zijn gesprek op
2. evalueert de leerling zichzelf
3. maakt hij een plan van aanpak en geeft aan wat hij daarbij nodig heeft
Deze app zit zo in elkaar dat de leerling zelf aan de slag kan.

De docent stuurt bij.

  • Applicatie
  • Adaptieve feedback

Het brein achter dit project

  • Portretfoto van Gerson

    Gerson

    Directeur
  • Portretfoto van Tim

    Tim

    Senior front-end developer

Kennismaken

Samenwerking
bespreken?

Neem contact op met Gerson: