Continued growth

  • Opdrachtgever

    Order Central

  • Datum

    Nov 2018 - Mar 2019

Een contactaanvraag die vanuit de website direct in het crm systeem wordt geladen of een account registratie waarbij een bezoeker direct wordt doorgestuurd naar een online platform. Het zijn slechts voorbeelden van mogelijkheden die er zijn om systemen onderling met elkaar te laten communiceren. Voor onze partner Order Central gingen we aan de slag met een nieuwe website met een directe Salesforce koppeling.

Vragen vanuit onze klant

Diensten

  • B2B software oplossingen

Aantal personeel

  • 30+

Een nieuwe website die koppelt met Salesforce. Voor Order Central was dit een musthave op het wensenlijstje. Eind 2021 ging de nieuwe website live. Een project dat het team van Census in samenwerking met Wilhelm Marketing heeft uitgevoerd. 

Eindresultaat

De technische functionaliteiten

Naast de koppeling met Salesforce bevat de nieuwe MODX website ook een nieuw design waarin o.a. de categorieën resources een update hebben gekregen. Zo bevat het resource-overzicht en de bijbehorende detailpagina’s een geheel eigen lay-out.

Ook zit er meertaligheid in de website. Elke bezoeker heeft de keuze uit een Nederlandse, Duitse of Engelse website. 

Order Central beschikt over een nieuwe website met de functionaliteiten welke ze nodig hebben om het B2B e-commerce platform naar een hoger niveau te tillen. 

  • Koppeling met Salesforce
  • Geheel eigen lay-out
  • Speciaal ontwikkelde MODX package

Het brein achter dit project

  • Portretfoto van Gerson

    Gerson

    Directeur
  • Portretfoto van Niek

    Niek

    Front-end developer & Projectmanager
  • Portretfoto van Tim

    Tim

    Senior front-end developer

Kennismaken

Samenwerking
bespreken?

Neem contact op met Gerson: