Een representatieve website boordevol producten en inspiratie

  • Opdrachtgever

    Top Deuren

  • Datum

    Nov 2018 - Mar 2019

Top Deuren in Barneveld. Een bron van inspiratie voor binnendeuren, buitendeuren, kozijnen, deurbeslag en hang- en sluitwerk.

Vragen vanuit onze klant

Diensten

  • Deurenspeciaalzaak

Aantal personeel

  • 30+

Top Deuren onderging een rebrandingstraject. Hiervoor ontwikkelde Census in samenwerking met Wilhelm Marketing een nieuwe website.

Top Deuren vroeg ons een website te bouwen waarbij het informeren van de klant centraal staat. Het moest een overzichtelijke website zijn, zodat de klant in een oogopslag de mogelijkheden die Top Deuren te bieden heeft in kan zien.

Eindresultaat

De technische functionaliteiten

Een representatieve, volledig gepersonaliseerde MODX website met een duidelijk overzicht van het aanbod en de mogelijkheden van Top Deuren.

Met het veranderende consumentengedrag is de website het voorportaal van de fysieke winkel geworden. Naast productinformatie vind je per product een overzicht van de gerealiseerde projecten. Door de uitgebreide filtermogelijkheden ben je als consument altijd slechts een paar klikken verwijderd van de juiste informatie. Zo begint inspiratie bij Top Deuren al online.

  • Website in de nieuwste versie van MODX
  • Optimale gebruiksvriendelijkheid
  • Filter d.m.v. labels

Het brein achter dit project

  • Portretfoto van Rick

    Rick

    Teamleider, Projectmanager en Planner
  • Portretfoto van Tim

    Tim

    Senior front-end developer

Kennismaken

Samenwerking
bespreken?

Neem contact op met Gerson: