Case
Kiezebrink

Focus on food

Kiezebrink produceert en levert voeding voor roofvogels, reptielen, dierentuindieren, honden en katten. Het bedrijf levert kleine hoeveelheden aan particulieren, maar ook het dagelijkse diner voor dierentuinen in heel Europa. Dat vraagt om een online aanpak die beide doelgroepen optimaal bedient.

Webshop

Census bouwde voor de particuliere klanten van Kiezebrink een webshop waar ze snel en makkelijk diepvries- en droogvoeders kunnen bestellen. De webshop is gekoppeld aan de KING business software die Kiezebrink gebruikt, waardoor een flinke efficiencyslag gemaakt werd.

Webshop
Grootverbruik

Bestelmodule

Grootverbruikers zoals dierentuinen, groothandels en distributeurs hebben een eigen bestelmodule. In hun online account zijn natuurlijk de specificieke prijsafspraken verwerkt en kunnen ze aan de hand van hun orderhistorie snel en makkelijk nieuwe bestellingen plaatsen. Ook deze bestelmodule is gekoppeld aan de KING business software. 

Proces

img

Wire-frame

Voor de website van Kiezebrink is eerst uitgebreid nagedacht over koppelingen, usability en online vindbaarheid. Door veel aandacht te besteden aan het wire-frame, kan de uiteindelijke realisatie van de website sneller plaatsvinden. 

Ontwerp

Wij zijn bij Census goed in techniek. Ontwerpen? Dat doe je er in onze ogen niet bij. Daarom hebben we voor dit project samengewerkt met Wilhelm Marketing. Die vertaalde de corporate identiteit van Kiezebrink in een fris en gebruiksvriendelijk ontwerp. 

wifi

Realisatie

De website van Kiezebrink is volgens de scrum-methodiek gebouwd. Met multidisciplinaire teams die werken aan korte, afgebakende projecten. De website is opgeleverd in drie taalvarianten, die handig vanuit één cms beheerd kunnen worden.

Specs

  • Responsive
  • Api
  • Hosting
  • Webshop
  • Meertalig

Interesse?

Neem contact op met ons.